sobota, 18 kwietnia 2015

INGRID COSMETICS -> IDEALface & IDEALIST

Witam po dłuższej przerwie.
Dzisiaj chciałabym przyjrzeć się bliżej dwóm kosmetykom marki Ingrid:

1. INGRID IDEAL FACE podkład


koszt ok. 16 zł/ 35ml
Producent obiecuje nam:
Luksusuowy podkład IDEAL FACE marki INGRID Cosmetics jest niezwykle delikatnym fluidem, o lekkiej i aksamitnej konsystencji, który dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż na cały dzień. Podkład doskonale nawilża i wygładza skórę, idealny jest dla każdego rodzaju cery. Rewelacyjnie się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości oraz dopasowując się do koloru skóry.

no więc ja nie zgodziłabym się co do konsystencji, podkład jest bardzo gęsty i łatwo nałożyć go zbyt dużą ilość, trwałość ok, chociaż u mnie każdy podkład szybko ściera się przy nosie tak ten utrzymuje się tam zadziwiająco długo ;) faktycznie nie przesusza i wyrównuje koloryt cery. 
mogłabym przyczepić się do koloru, ponieważ ja mam odcień 15 naturalny i jest on odrobinę zbyt pomarańczowy. 

podsumowując go, jak za taką cenę jest to naprawde dobry produkt dałabym mu tak 4/5 ponieważ moje cera jest raczeń normalna w kierunku mieszanej i do takiej cery nadaje się prawie każdy podkład ;)


2. INGRID IDEALIST pressed silk powder 

koszt ok. 8zł / 10g

producent obiecuje :
Delikatny puder IDEALIST INGRID z proteinami jedwabiu, którego kremowa formuła sprawia, że cera wygląda młodziej, jest gładsza i bardziej jędrna. Ultra lekka konsystencja zapewnia efekt rozproszenia światła i optycznego wygładzenia zmarszczek. Doskonale skomponowane składniki, dzięki pochłanianiu nadmiaru sebum, gwarantują cerze matowy wygląd przez wiele godzin. Puder zamknięty w eleganckiej puderniczce z lusterkiem i gąbeczką. Idealny do wykończenia codziennego makijażu, jako uzupełnienie fluidu IDEAL FACE INGRID.


według mnie: formuła faktycznie jedwabista, co do lekkiej konsystencji bym nie była taka pewna, puder zostawia wyraźną kolejną warstwę, matowi skórę ale niestety na bardzo krótko do 3 godzin, opakowanie faktycznie ładne, dołączona gąbeczka i lusterko, produkt bardzo mało wydajny starczy na około 10 użyć i wcale nie przesadzam, w sumie może to i lepiej bo jest strasznym bublem, do tego bardzo mocno perfumowany, nie polecam. 


mam nadzieje, że chociaż komuś moja opinia pomoże, pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów. Miałam jedną nieprzyjemną przygodę z bazą tej marki i na razie się do niej nie zbliżam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o bazę pod makijaż to nigdy nie miałam, natomiast baza pod cienie świetna :)

      Usuń

dziękuje za opinie, zapraszam ponownie :)