niedziela, 26 lipca 2015

Kosmetyki z biedronki- BELL & BeBeauty

Hej !

Chciałabym dzisiaj bliżej przyjrzeć się tanim kosmetykom dostępnym w biedronce i napisać Wam co ja o nich sądzę,

Na pierwszy ogień fluid kryjący z firmy BeBeauty 30 ml - cena 7.99



Na opakowaniu mamy informacje, iż jest to podkład o perfekcyjnym kryciu bez efektu maski oraz, że ma on aksamitną formułę. 

Drugim produktem jest puder prasowany Bell, Look Now! HD Powder - 9g cena - 12.99
 Jest to po prostu puder prasowany transparenty który powinien nadawać się do zdjęć ze względu na formułę HD.

Tak prezentuje się przed nałożeniem tych kosmetyków:
Tak po nałożeniu fluidu:
Tak po przypudrowaniu:
A tak wygląda dokończony makijaż: 


Podsumowując oba te produkty; Fluid jak dla mnie nie jest kryjący, użyłam go niedługo po tym jak dość mocno się opaliłam i nie zakrył mi np. czerwonego nosa. Cena oczywiście jest śmiesznie niska ale jakość tego produktu również. Co do "aksamitnej konsystencji" również się nie zgodzę ponieważ fluid jest ciężki w stosowaniu szybko zasycha i nierównomiernie się go rozprowadza. Z ego co widziałam są dostępne tylko 3 kolory więc gama kolorystyczna pozostawia wiele do życzenia. Plusem jest jednak to, że wg mnie jak na taką cenę jest on długotrwały i nie przemieszcza się, ładnie również później pracuje się na nim innymi kosmetykami. Co do pudru, to jak dla mnie świetnie matuje i długo utrzymuje się ten efekt, jednak trochę wybiela. Trzeba uważać, żeby z nim nie przesadzić bo będziemy wyglądać jakbyśmy posypały się mąką. Co do zdjęć robionych po jego użyciu od razu to widać, że coś tam na twarzy jest jednak po około godzinie nie ma już takiego efektu i puder wygląda całkiem przyzwoicie. 

Mam nadzieję, że moja opinia komuś się przyda, nie są to drogie kosmetyki więc dlaczego by nie spróbować :) 




1 komentarz:

dziękuje za opinie, zapraszam ponownie :)